2010.05.19. 19:45

A részeg színésznő

 

Pincérnőként dolgoztam egykor,

tehát én voltam józan, míg a vendégek részegek

és csak csendes tisztelettel figyeltem azt,

hogyan mulatnak a nagyvilági emberek.

A közelemben valakit elhagy az erő,

- egy színésznő homloka az asztalon koppan-

hogy rajta én most önként segítsek,

kiérdemelte ezt akárkinél jobban?

Mégis kérdezem tőle, jól van-e

erre lassan kinyitja szemét,

tekintete szép, de zavaros,

s nem lát engem, csak maga elé néz.

Nőisségére még mindig ügyel,

előbányássza halvány rúzsát,

de ajkait vele már nem találja el,

és lemondó sóhajjal alszik tovább.

 

Én hátralépek azon gondolkozva,

mikor én is ilyen híres s megbecsült leszek,

hogy alulfizetett pincérnők szeme előtt

nyugodtan megtehessek ilyeneket.

A bejegyzés trackback címe:

https://hatkicsinap.blog.hu/api/trackback/id/tr812016257

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása